Gyorsmenü, oldaltérkép és beállítások
Gimnázium

Pintér Tünde Kornélia

ének-zene, művészettörténet

  pinter.tunde.kornelia@apaczai.elte.hu
  411-6500/3354

Órarendem:

Segítünk Önnek! A cellákban megjelenik az osztály vagy csoport azonosítója, alatta pedig az óra helyszíne. A helyszín fölé mozgatva az egeret vagy rákoppintva további információkat kaphat a helyszínről. Az órarendek összehasonlítása céljából azokat meg tudja nyitni felugró kis ablakban, ha a linkre kattint az órarend alatt.

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
1. 9.D é
233.
7.C é
233.
9.B é
233.
 
 
 
 
2. 10.D é
233.
9.A é
233.
10.B é
233.
 
 
 
 
3.  
 
H2
 
H4
 
 
 
 
 
4.  
 
10.C é
233.
7.D é
233.
 
 
 
 
5.  
 
8.C é
233.
8.D é
233.
 
 
 
 
6.  
 
12.B mű / xxx
233./xx
12.A mű / xxx
233./xx
 
 
 
 
7.  
 
10.A é
233.
9.C é
233.
 
 
 
 

Bemutatkozás

A zene mindig is meghatározó szerepet töltött be az életemben. Már az általános iskolai tanulmányaimat a debreceni Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Gyakorló Általános Iskola zene tagozatán kezdtem el, ahol a Kicsinyek Kórusában, valamint a Vox Iuventutis Gyermekkarban énekeltem. 9 évesen kezdtem el zongorázni, 13 évesen énekeltem először színházban a debreceni Csokonai Színház zenés prózai és musical előadásaiban. A Kodály Zoltán Zeneművészeti Szakközépiskola után a Szegedi Tudományegyetem Zeneművészeti Kar Magánének Tanszakra jelentkeztem, ahol 2012-ben klasszikus énekművész, 2014-ben operaének-művész, majd 2015-ben zeneművésztanári diplomát szereztem.

2016-ban a Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola PhD-képzésére jelentkeztem, ahol a zene társadalmi megítélésének vizsgálatával foglalkozom. Az elmúlt években énekművészként részt vettem Ennio Morricone európai koncertsorozatában, énekeltem a Szegedi Nemzeti Színházban, a Szegedi Szabadtéri Játékok operaelőadásain, a budapesti Operettvilág németországi Varázsfuvola turnéin, valamint a Purcell kórus németországi barokk turnéján. A zenei kutatásom eredményeit számos hazai és nemzetközi konferecián mutattam be, valamint különböző tudományos és zenei folyóiratokban publikáltam.

Az iskolai zenei nevelés során célom a befogadói kompetenciák fejlesztése az éneklés, a ritmustapsolás és a zenehallgatás útján, továbbá, hogy a tanulók képesek legyenek az ének-zene és a többi tudományterület között kapcsolatot találni és komplex egészként kezelni.